Monday, 17 June 2013

PuAsA GaNTi..SeMpaT HaBeS TaK Ni???

Huhu..lama betul tak mengupdate ape-ape kat sini
Sibuk sikit kat tempat kerja minggu lepas
Haa...sampai anak pon terpaksa menapak kat opis pas abes waktu keje..
Huhu..kebetulan pulak En. Suami hantar haritu terpaksalah dia menunggu aku..

Hari ni gigih nak puasa ganti...
Hohoho..Isnin tuuu...Memang mencabar
Mana taknyer baru pukul 10 perut aku dah pedih giler

Aku siap mesej mengadu kat En. Suami tu..haha gediks
Dan dapat reply pulak cenggini..

"Tahan ye..Ada banyak hari lagi ni.."

Hehe amekkau..
(Dah memang aku kene marathon menghabeskan puasa ganti tu kan..Tahan je lah)
Selalu puasa bulan Ramadhan OK jer pon..
Haha..nampak sangat gediks
Sape suruh tak nak ganti awal-awal kan...

3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sabar2...itu semua dugaan tu...

RamRamCute said...

huhuhu..kak ram pun memang PASTI takkan sempat mengganti puasa tu..alamat hantar beras jugaklah nanti....huhuhuhu

Mimi Azirah said...

insyaALLAH smpt.sy lg 3 ari je

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink