Thursday, 25 July 2013

Amni Kene Cholek???

Alkisahnya semalam En. Suami outstation ke Pahang & harini baru balik
So malam tadi tinggallah kami bertiga-tigaan di rumah
Sebelum masuk tido kat bilik aku dah tidokan Amni kat buai dulu
Faris je yang tak tido tido lagi

Bila tengok jam dah pukul 10 aku pon ajak Faris tido kat bilik
Siapkan tempat tido dia
Tunggu dia baca doa tido
Tunggu dia ucap selamat malam kat aku

Tetiba Faris cakap
"Mama Amni..." Dia bajet aku lupa la tu

Aku saja cakap kat Faris
"Biarla Amni tido kat luar"

Cepat aje Faris jawab
"Aoleh..anti Amni kene cholek" @ Tak boleh..nanti Amni kene culik..
Errrr...mana dia tau perkataan culik tu ha????kompius aku

Hehe...Sayang jugak abang kat adik yer


3 comments:

Nora Karim said...

Alahai... pandainya Faris ni.... sayang juga dia pada adiknya....

RamRamCute said...

dedua comel...nak gigit2 aje rasa,....hahahah abang yang sangat prihatin :-)

Mimi Azirah said...

budak skang nih bijak kn

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink