Wednesday, 16 October 2013

Suatu Hari Di Kedai Runcit...

Macam biasa..aku bila kat kedai runcit pon lama memusing-musing
Anak2 aku dah tak taulah berapa kali round dah diorang pusing pasal mamanya tak habes-habes lagi membeli

Sedang aku menelek-nelek gula-gula untuk anak aku
Tiba-tiba...

Faris: "Mama nah.."
Apekah benda alah itu???
Haaa...amekkau
Aku dah terkebil-kebil dah tengok Faris
Sorang mamat ni plak macam tak berkelip tengok kami anak beranak

Aku dengan muka tebal cakap kat Faris
"Mama tak nak..Pegi letak balik"

Tau ape dia jawab balik kat aku????

Faris: "Nah la...abang dah ambikkan ni...Nanti mama darah"

Erk.....krik krik krik krik

Terus aku pegi kaunter bayaran dan cabut..huhu..
Malu giler aku..
Mamat tadi masih terpaku plak tuh...
Hadoyai....




3 comments:

RamRamCute said...

hahahaha...mesti dia selalu tengok awak beli..jgn dia ternampak awak pakai sudahlah ....parah betul budak2 zaman sekarang..advance.

Mimi Azirah said...

Hahaha..faris2..bikin mama malu jak

Aziela said...

Faris nie memang selalu buat sesuatu yang tak dijangka. Hahahahhaha. Bijakkk...bijakk... Senang nak educate nie, Akma. Hihihihihi

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink