Monday, 15 April 2013

"CiAn NeNeK"

Hampir seminggu tak hapdet pape kat sini..huhu..
Terbiar aje blog aku ni

Minggu lepas terpaksa Cuti Kecemasan balik kampung sebab mak tak sihat
Tiba-tiba dua-dua belah kaki mak tak boleh jalan
Kekejangan saraf kata doktor
Aku pon cuak la sebab tak pernah-pernah jadi cenggini..

Tapi..setelah beberapa hari aku tengok mak beransur pulih
Boleh jalan sikit-sikit walaupun masih terhencot-hencot dan kadang-kadang masih lagi mencucuk-cucuk sakit kata mak
Dah mau senyum dan gelak-gelak kalau tak haritu asik nanges ajer sampai bengkak mata

Dannn...Thanks to Faris sebab jaga nenek dan buat nenek senyum balik
Sebab aper??

Gara-gara tindakan spontan Faris waktu mak sendawa sebab banyak angin
Mungkin Faris tengok sebelum ni bila nenek berbunyi macam tu nenek terus muntah

So, masa nenek dah "Erk..erk..erk..." (bunyik sendawa haha..)
Faris boleh pulak cakap kat nenek "Opp..opp..." sambil tunjuk tapak tangan kat nenek
Terus dia kelam kabut lari ke bilik nenek
Kitorang ni terkedu la kejap ape bendelah budak tu buat
Rupanya dia keluar dari bilik nenek bawakkan besen untuk nenek muntah..
Habes 1 rumah gelakkan Faris...
Photo
Ready ikut atok ke masjid....
Macam besar sangat pulak Faris ni dari sepupu dia padahal sebaya..huhu



4 comments:

Aziela said...

Tangkap leleh dengan Faris nie taw.... Gentleman sungguh

Ct Noraishah said...

hahaha..baiknya si faris

Mieya Atiera said...

comel nya faris.

RamRamCute said...

muka dia dah besar ni sebijik macam muka ayah dia...memang "Fahmi Junior" hehehehe.........

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink