Thursday, 4 April 2013

KeNaNgAn CiNtAn-CiNtUn

Gara-gara anak aku menyelongkar album lama terkeluarlah benda alah ni
Haaa....terimbau kenangan zaman bercinta dolu-dolu..
Masih lagi dengan Cik Abang tercinta (chewah...)

Cer tengok tarikh tu, tahun 2005 hokey...
Aku pegi dating kat zoo???Tengah hari buta pulak tu
Memang bukan 'feveret' aku..haha

Tempat 'feveret' aku haruslah shopping mall...kikiki...




11 comments:

RamRamCute said...

amboiii dating kat zoo ka?
hevat kematun..hikhikhik...
gajah dan zirafah menjadi saksi hikhikhik...tapi kalau dikenang2 memang lawak ye..pengalaman seseorang tu kalau ingat balik memang senyum sorang 2..

AyueJean AJ said...

hehheheheheh..
Amboih dating ditemani gajah, zirafah, unta, beruang segala lah ni...
Hehheheh.

QasehnyaRania said...

hihi.. elok je lagi ye..

sayya pn pernah dating kat zoo jugakk.. zoo taiping :)

*dah awak dah bagi alamat..sy belom pos lagi

Ct Noraishah said...

ceceeewah still masih elok lagi tu. kalau gan saya belum tentu lagi kot paling tak kena lipat heheh

Nick Nashram said...

sweet jugak dating kat zoo..hehehe
sape yg pilih tempat tu??

Intan Akma said...

@RamRamCute
hehe..tu yg segan nak tepek bergambar dgn gajah sume...

Intan Akma said...

@AyueJean AJ
kikiki...lawak lah..

Intan Akma said...

@QasehnyaRania
elok sebab simpan dalam album

Intan Akma said...

@Ct Noraishah
hihihi..jgn la..malu ai...

Intan Akma said...

@Nick Nashram
haruslah cik abang...saya kurang gemar..panas make up cair..haha

Aziela said...

Tapi romantik kan....?

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink