Monday 22 April 2013

HeArT ShApEd CoNtAiNeR @ LoVe TuPpErWaRe PiLiHaN HaTi

Jujurnya ianya pilihan hati aku bukan pengantin..haha..kejam tak??
Tapi hasutan aku berjaya meyakinkan adik aku untuk jadikan love tupperware sebagai doorgift
Haa...ini timbunan tupperware sebelum diproses
Taraa...sebahagian dari tupperware yang dah di tampal sticker dan reben

Haha..kiut kan???
Ni tak habes lagi...sebab kakak aku gediks nak tambah lagi tupperware tu
Kiut sangat katenyer...Kasik ramai sikit yang dapat

So, lepas ni misi aku ke kedai beli lagik tupperware ni + ikat reben another 300pcs..
Hadoiyai....

Dah macam tokei tupperware dah aku..haha..
Takper-takper..ada sesiapa nak order ke??bagitau aku..haha




25 comments:

Ainiyunus said...

cantik...nak satu bleh..hehe

Farah Waheda Wahid said...

nak satu bley x dear...ekekekeke... ^_^

Intan Akma said...

@Aini Yunus
boleh tapi kene datang sekinchan la..hehe

Intan Akma said...

@Farah Waheda Wahid
boleh dear..amik kat umah mak saya hari kenduri nanti :D

Aziela said...

Cantiknya nampak bila dah banyak2 tu. Meriah dengan macam2 kaler. Best..best!

Nick Nashram said...

nanti masukkan cokelat sekali dalam tupperware tu :)

Mimie said...

nak satu bleh...kaler pink....

Anonymous said...

comel....sis beli tupperware love dekat mane?? harge bape ye untuk tupperware love ni...tq

Intan Akma said...

@Anonymous
bg email ye nanti saya bgtau detail

sweetlemon said...

assalam..nk tny bli kt mane container tu eh?cute...=D @ leh order trus dr akak?=)

Anonymous said...

salam sis blh emel sis beli kat mane ek container tu.. RM brpe ek?cwnorfatiha@yahoo.com.my

Anonymous said...

beli container tu kat mane? minx tolong email kt adieraa@yahoo.co.uk

Anonymous said...

as salam

boleh email details beli kat man dan harga

khazanahjauhari@yahoo.com.my

Anonymous said...

Assalamualaikum...
Sis,blh x bgtau sy sis bli kat mn & hrga? Sy berkenan sgt. :)
Email: thihzrain@gmail.com

TQ!

Anonymous said...

Salam sis, nk tau kt mana ek beli tupperware love tu. Email; cutiejun@gmail.com. Thanks ^_^

syah said...

sis.. bli kat mana bekas love ni.. n brpa harga, email kat saya detail noorakisyah@gmail.com
tqvm

msnoorz said...

salam.
boleh saya tau beli kat mana tupperware tu? email ke msnoorz@gmail.com

Unknown said...

salam sis,pm harga tupperware tu..email sy fayyadhah.iffah94@gmail.com

Unknown said...

salam sis,beli kat mana ye tupperware tu?email sy fayyadhah.iffah94@gmail.com

Mak MeLo collection said...

salam boleh email kat mana beli Tupperware ni..tq ismanizar@gmail.com

zara aleesya said...

sis..email beli kt mana n harga berapa..nadzirahishak@gmail.com

Anonymous said...

Salam dear...Mohon email tempat beli tupperware tu n harga brapa? Berkenan sgt,tq...hajaratulsofea@gmail.com.

Anonymous said...

Salam sis email me to kt mne beli
sitisyaidatulakmal@gmail.com

Anonymous said...

Email me to sitisyaidatulakmal@gmail.com

jemput2 said...

Emailkn tmpt n hrga.
Khairunnisa2210@gmail.com

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink