Tuesday, 27 August 2013

Dugaan..Pencuri Oh Pencuri

Habes rumah aku.
Jumlah kerugian hampir 10 ribu
Tapi Alhamdulillah kami semua takde kat rumah masa kecurian..

Kurang asam punya pencuri
Dah la ambik barang- barang aku
Ko sepahkan pulak rumah aku
Tak pasal-pasal aku kene kemas 1 rumah
Cetttt....

8 comments:

Aziela said...

Astagfirullah... Sabar yer Akma. Dugaan Allah nie.... Allah Maha Mengetahui.

NoEn said...

innalillah...nasib baik pencuri masuk time xde kat rumah...pasti Allah nak bagi yang lebih baik lepas ni...sabar ya

Mimi Azirah said...

Ya Allah!!!Sabar ajela...Ngok pencuri nih...Byk tuh jumlah kerugian smp 10k..ape je yg ilang?

aizamia3 said...

Moga kuat dan tabah dalam mengharungi dugaan.
kita susah mencari rezeki, pencuri tu senang2 mengambilnya.. :(

Wak Gelas™ said...

Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. uHHUuu, sabar jela

JunAina said...

bersabarlah...Allah sedang menguji, insyaallah dia akan memberi dan memberi lepas ini.

RamRamCute said...

banyakkan sabar kema..pasti ada hikmah disebalik kejadian. Lepas ni kita pakai mangga banyak2 tau :-)

Che Rosliza Che Mat said...

Sabar jerlah...banyaknya rugi...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink