Monday, 26 August 2013

Kehilangan Puting Kosong

Seminggu sudah puting kosong Faris hilang..
Awal2 kehilangan merengek jugak..
kesian tapi aku buat derk aje

Bila da penat merengek dia tido.
Alhamdulillah abang masih boleh tahan walaupun kadang-kadang ada gak ambik puting adik dan hisap (lepas gian kot).
Bila aku tegur dia campak sambil sengih2

Malam tadi Faris mengamuk tak nak balik KL, nak tinggal kampung ngan Atok
Nak tak nak kasik dia diam terpaksa bagi puting Amni jap
Bila adik mintak tau dia jawab ape??
"Abang pinjam jap jer.."

Memang kesian sebab dia nampak Amni hisap puting
Tapi terpaksalah memaksa jugak sebab bulan 9 ni Faris da 3 tahun.
Amni????
Aku maseh belum sedia nak tahan telinga dengar dia menanges..
Stress wooo...

4 comments:

Aziela said...

Faris tu memang understanding. Kesian juga kan sebab depan mata dia nampak adik boleh pula hisap puting. Dia tak suruh beli ke, Akma?

Mama Idlan Irsyad said...

oo, anak saya x hisap puting kosong sejak kecil.. tapi sejak umur dia 2 tahun, lepas minum susu jer asyik gonggoong jer botol tu... pening dok pikir cmner nk train dia minum sus guna cawan n tinggalkan terus botol susu tu...

aizamia3 said...

tahan je hati dari terus bagi puting tu kat dia.. tapi sekuat manalah hati seorang ibu kan.. ;)

RamRamCute said...

hahahha...kesian abga faris..mama dia sorok puting ye? takpelah kema memang itu pun kita kena buat...kak ram ni pulak si arissa ni tak sudah dengan pampers lagi..masakkkk budak tu!!

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink