Monday, 19 August 2013

Gambar Raya Aidilfitri 2013

Penang dulu baru Sekinchan...
Tahun ni memang tak banyak sangat gambar
Banyak gambar yang rosak gara-gara memory card cameraku mengalami kecederaan dalaman..huhu..
Naseb baik ada tangkap gambar dari handphone jugak

So untuk kenang-kenangan ini jelah yang tinggal

Beraya di Penang (Sehari sebelum raya sampai raya ke-3)


















Beraya di Sekinchan (Raya ke-3 sampai raya ke-5)
Dah takde kaler tema @ baju raya..
Cincai jer asal bergambar
En. Suami terpaksa menyorok sebab pakai kain pelikat jer..huhu..
Dah malam la katekan..


Amni menggediks




Baru perasan muka aku jugak yang kurang sebab aku jer asik tukang tangkap gambar..Huh...








4 comments:

Aziela said...

Faris nampak riang gembira jer kan..hehehehehhe. Bila jadi blogger, memang lupa nak snap gambar sendiri kan.

RamRamCute said...

comel2 ahli keluarga Pakcik Hamid ni...hihihi..

Ct Noraishah said...

meriahnya berkumpul bersama..

Mimi Azirah said...

wah tema ijau ye...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink