Friday, 24 May 2013

BeRjAnGkiT SuDaH!!

Yang aku takutkan dah pun terjadi
Amni dah berjangkit dengan abang

Tapi yang lagi kesian Amni bukan aje kena dekat tangan dan kaki, tapi dalam mulut pon ada
Walaupun doktor kate kecik aje tetap dia merengek bila nak minum susu

Tengah-tengah malam merengek manjang sebab gatal
Aku la yang tukang garukan (gosok pakai tapak tangan je...sebab takut luka)
Bila aku terlelap je@berenti menggaru dah budak ni menanges balik
Tapi harap-harap takde pape lah

Semoga anak-anak mama cepat sembuh....
 Tangan dan kaki Amni


3 comments:

Nick Nashram said...

nape tak beli cream kat farmasi nak bagi hilang gatal tu??

therosputih said...

alahai kesiannya...tak sanggup nak tengok amni...

Farahin Izzati said...

kesiannya,tak boleh tengok budk kecik ngis, nanti ikut ngis :'(
semoga anak sis cepat semboh yer,

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink