Tuesday, 7 May 2013

HaNgEr BeSi 17 LuBaNg + KLiP...AmEkKaU

Haaa...Gara-gara stress tengok tudung aku yang semakin berlambak tak tau nak gantung celah mana terpaksalah aku kaut hanger ni sebijik (sebijik pon tak cukup sebenarnya)

Susah sebab tudung berawning...kenela jaga leklok kan...
Kang penyek ke patah ke dah aku beli lagi tudung yang baru..hehe

Kalau dulu aku letak tudung-tudung dekat hanger yang lubang-lubang tu  ataupun buat cam gambar kat bawah ni
Cer kira berapa boleh gantung..5 atau 6 jer
Tak pasal-pasal penyepit penyepit bajuku digunakan untuk tujuan diatas..haha

So, pasni jimat sikit ruang dan penyepit baju hehe
(Owh..ada kepala Amni menyebok disitu)
Tudung laen terpaksalah gantung ikut pesen lama..
Nak beli banyak2 mahal la pulak..
Sebijik ni pon aku beli RM25 (paling murah setakat yang aku jumpa)
Ada yang jual sampai RM40 pon ade..
Mahai betul hanger sebijik..(mahal pon aku kaut jugak)




10 comments:

iu-hazirah said...

banyaknya koleksi tudung ;)

Intan Akma said...

@iu-hazirah
hehe..

Farah Waheda Wahid said...

wah banyak betul koleksi ni... mesti semua baju pun senang nak pilih tudung mana...he he he... rajin betul...

Intan Akma said...

@Farah Waheda Wahid
dah banyak cam ni pon masih lagi pening kadang-kadang nak cari tudung..hehe

combi said...

ssh jgk nk jage..mjur combi kurang pakai tudung camni :D

Aziela said...

Dah boleh bukak gerai jual tudung.

RamRamCute said...

open table la kema lepas ni...hikhikhik...

Mimie Najib said...

koleksi tudung sy pun bnyk.. smpai 1 lubang letak 2-3 pun ada.. hehe

Che Rosliza Che Mat said...

cantiklah...berbaloi jugak walaupun mahal hihihi

Norkamalia Mahmood said...

beli kt mna yer?sy pun tgh cari jugak tp semua mahal.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink