Wednesday, 29 May 2013

MaJLiS PeRsAnDiNgAn AdEk

Semalam dah citer hari nikah, ni hari sanding nya pulak yer..
Hari sanding pulak sehari selepas nikah 18 Mei 2013

Tema kaler purple...
Dan buat pertama kalinya aku tengok abah aku pakai baju melayu lengkap bersampin..haha
Rugi tak ambik gambar die sorang.. (Lupa ar..)
Haha..terpotong kepala aku 
Maklumlah jurugambar tak bertauliah (sepupu aku)
Cameraman balik umah jap..huhu Nasib aku lah


Kalau nak tau mak andam yang adik aku pakai tu turun temurun
Motif? Murah +  malas nak carik laen haha...

Terasa nak menggediks tepek gambar sendiri time nikah dulu lah
(Sila jangan termuntah hokey ;D)

Aku yang kiri tu dengan Along..

En. Suami???
Terpaksa aku tepek lagi satu..kikiki..
Sudah sudah nak berangan..
Zaman aku dah berlalu..huhu



5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah...suka tengok gambar2 ni... colour purple dia sangat menarik... not dull... morning dear... *_^

Norliza Nordin said...

tahniah buat pengantin.. cantek baju.. semua sedondon.. ^^

Aziela said...

Baju cantik sempat diselamatkan yer...hehehehehhe

Mimi Azirah said...

Tahniah utk pengantin...

Eh jap nak tny awk kmbar ke?

Intan Akma said...

@Mimi Azirahxde lah..kami beza umur 3 tahun

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink