Tuesday, 14 May 2013

Di MaKaN SeTeRiKa

Habesla baju tuk kenduri aku dah berlubang..huhu..Nangessss!!!!!!
Camne nak pakai sedondon Sabtu nih????
Makk......tolong!!!!!
Dan penyelamat aku harusla mak aku untuk buat tangan baru
Naseb baik ada kain lebey...huhu

8 comments:

combi said...

ruginyeeeee..sabar huhu

Aziela said...

Nasib baikkkkk ada penyelamat. Kalau akak..? Tempah baju baru la jawabnya. Haruuu

~Liya Sufiah~ said...

yer nasib baik ada penyelamat. Liya juga selalu kena kalau baju mesti buang jer, kalau kain selamat lagi la...

~Liya Sufiah~ said...

optss sori, main terjah jer blog org kan... huhu salam perkenalan. Saya Liya.

Nick Nashram said...

wah, sayangnya baju tu..nak tampal ngan kain lain tak boleh dah..huhu

RamRamCute said...

laa...seb baik ada emak yang terer menjahit baju...kalau idak dah ler kaler lain degnan sume orang hehehehe...

Hamir Rahman said...

sayangnye . kena tukar sterika tu. sterika skang x mudah makan baju :D hihik . takziah yer


hye saya pengajur Ga ni dan nak pelawa and menjemput
tuan blogger untuk join GA saya ni yer. :D

Harap sudi ya. selamat berblogging. :D
http://www.amercorner.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

therosputih said...

seterika itu sangat lapar...hehehe

first time singgah sini, done follow...tetima kasih byk sokong blog ain....=)

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink