Tuesday, 28 May 2013

MaJLiS PeRNiKaHaN AdEk

Hmm...lama betul aku simpan entry ni haha...
Adek aku dah selamat diijabkabulkan 17 Mei 2013 lepas Zohor

Gambar kenangan pakai kamera cikai aku...hehe..
Majlis nikah buat kat umah, tu yang crowded sangat tuh
Aku dulu nikah kat masjid, lagik berdebar rasanya..haha
Hokey anak-anak aku menggedik dengan sepupunya..
Time para-para ibunya pulak menggediks..haha
Sangat letih sebab nikah hari Jumaat & Sabtu pulak nak sanding
Kalau buat hari yang sama kan sonang..hmmm...adek aku nih..

So petang tu dah hidang makan macam hari kenduri..
Ada ayam masak merah, sotong kering masak sambal, asam pedas keladi, ulam-ulam sambal belacan
Tak dan tangkap gambar makanan sebab tengok orang nikah + family mertua aku datang huhu..



3 comments:

Farah Waheda Wahid said...

selamat sudah...alhamdulillah...

Ct Noraishah said...

cantik...Tahniah pada adik tu yae :>

Aziela said...

Adik2 yg lain ada lagi. Buat arrangement lain pula yer...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink