Monday, 25 February 2013

AkTiViTi SaBtU LePaS: I FoLLoW

Hi semua
Ape aktiviti korang weekend lepas? Best tak???
Aktiviti aku & anak-anak adalah follow En. Suami pegi kojer huhu..
Bukan follow g opis tapi follow g masuk site... ...1st time tau..
Serius sungguh En. Suami disitu huhu..
Aku & anak-anak yang tergolek gelantang selama berjam-jam dalam kereta
Huhu..anak-anak aku sungguh excited tengok abah dia siap bertopi bagai
Stress jugak haku dok dalam kereta tu
Nak keluar kang anak-anak tak terkawal pulak

Sejam pertama budak-budak ni sakan habes...
Lepas tu.....
Owh..anak dara ku dah surrender

Abang?????
Eksyen..gaya bukan main lagi macam orang besar
Time ni abang malu-malu lepas aku tanya dia baca ape
Hehe...pasrah je anak aku ni...kikiki
Selepas 3 jam lebih menunggu dalam kereta kami pon gerak nak balik

Anak dara????
Masih lagi macam tu....
Memang kuat tido betul budak nih

Kitorang tak balik terus...
Nanti aku citer lain kami pegi mana..hehe..
Macam korang kesah kan???kikiki...

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

citer lah citer lah...i tunggu... he he he... wah sakan tunggu dalam kereta...berpeluh x?

Intan Akma said...

@Farah Waheda Wahid
hehe..air cond ade...haha..habes minyak keta

RamRamCute said...

sakan menunggu ye dalam keta...seb baik tak meragam dedua...

Ct Noraishah said...

baiknya si kecil berdua tu

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink