Friday, 15 February 2013

JoM iNtAi "FoLLoWeR Ke-100"

Setelah hampir 3 bulan berblog akhirnya follower aku sampai jugak 100 orang..hehe..
(amatlah terkedek-kedek nyer)
Terima kasih semua...
Sangat menghargai semua yang menjadi pembaca setia & juga pengomel tegarku hehe..

Jom kita intai siapa Follower yang ke 100 tu??????
Blogger Yana Zulkifli
Haaa...Nampak tak???
Sweeettt ajer kan header dia...



Jom kita intai-intai sikit blog Yana (Jangan mara ye..)

Rupa-rupanya orangnya suka membaca..
Yang buat saya kagum Yana ada bakat menulis cerpen lagik...
Sape yang ada minat yang sama terjah la blog Yana k..

Kalau nak tau Yana ada buat bisnes tempahan header dan menu tab tau..
Boleh cantikkan blog korang kan???

Ape lagi cepat la ke sana....


10 comments:

Nurul Faiz said...

Tahniah! Dah ada 100 follower.

Mimi Azirah said...

nak terjah jap lg la...btw tahniah dh 100 follower

Yana Zulkifli said...

Terima kasih review blog kita .. *malu2 kita biasa2 je

Dunia Wilma said...

Tahniah ^_^

Rahmah Abd Mutalib said...

Tahniah semoga terus sukses berblogging mamaintan!!

fieda said...

tahniah..

Aziela said...

Nanti akak terjah. Menarik nie.

fieda said...

singgah petang selasa..

NoEn said...

tahniah...cepat le tu dh 100 follower dlm masa 3bln

Izza Sakura said...

Sggh tmbhkan fllower.hehe

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink