Thursday, 21 February 2013

AnAk ZaMaN SeKaRaNg

Cer tengok tu....
Agak-agak siape lah tu ye???
Tak dan pakai seluar terus terkam handphone....

Yang ni aku curik2 tangkap gambar
Sebab tiba-tiba budak ni hilang dari bilik aku
Pegi masuk bilik mak cik dia

Sorang-sorang dia bersantai disitu...huhu

12 comments:

Farah Waheda Wahid said...

he he he...comel jer dia post cenggitu... jangan sampai jadi Gadget Freak cam aunty ni dah la ek?

Aziela said...

Ini mesti Amni nie kan...? Heheheheheh

fieda said...

mmg budak zaman skrg semuanya dh jadi mcm ni..syp2 jer tgk hp kita dh kt tgn dorang.

Rahmah Abd Mutalib said...

janji puas hati dapat main game enpon..hikhikhik........

Intan Akma said...

@Farah Waheda Wahid
kaki siap goyang goyang lagi tau hehe

Intan Akma said...

@Aziela
bukanla kak..Faris tuu...

Intan Akma said...

@fieda
saya dulu masuk U barula nak merasa pegang HP

Intan Akma said...

@Rahmah Abd Mutalib
tak pakai seluar pon tak pe ye...

Mrs Velentine said...

amboi..santai main hp

NoEn said...

comel...kemain lg ye dia

Jay Ar said...

Dia sdg berSMS dgn buah hati dia kot....

Nick Nashram said...

anak skng ni maju dah..huhu
masa zaman kita dulu handphone x kenal lagi.

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink