Thursday, 28 February 2013

KaTa-KaTa MaAf BuDaK 2 TaHuN

Sejak akhir-akhir ni Faris kuat menyakat Amni
Kadang-kadang saja bawak lari bantal busuk Amni la, cabut puting dari mulut Amni la..
Tapi yang paling aku geram tangan dia ni laju je nak tepek muka Amni la, belakang badan Amni la..

Dah la Amni punye nanges nyaring tak hengat..Hadooiiii!!!

Dah tentu-tentunya aku akan menjadi tarzan...
Kadang-kadang aku saja berlakon buat-buat nanges cakap cenggini
"Abang ni tak dengar la cakap mama, Abang tak sayang mama ke?"
Tu je la aku dok ulang-ulang macam radio rosak...haha...

Amni kalau tengok aku cenggitu memang die pon sebek sekali..sensitip anak dara tu haha..

Abang????
Ha ni yang aku nak citer..
masa aku dok berlakon-lakon tu aku tarik Abang kat aku...
Muka dia aku tengok da nak sebek dah..berlinang da....
Tau dia cakap ape?
"Aap Mama" @ Maaf Mama

Erk..aku yang tadi nanges tipu-tipu macam nak nanges betol dah..haha..

Kebetulan ade pulak iklan ape ntah kat TV
Budak tu cakap kat mak dia "Minta maaf mama"

Cepat-cepat abang panggil aku & ulang balik maaf mama tu..
Tapi kejap je pon budak ni insaf nye..pastu kene lagi la adik tu...haha..
Pening kepala aku..



13 comments:

NoEn said...

bijak abg amik hati mama ye

Deqla manjew said...

singgah sini..cantik dan kemas blog ni.. owh dah lama follow..huhu.. wah anak bijak..dia buat lg tu biasa la budak2 kan...

Aziela said...

Alahaiii....cutenyaaa Faris... Bijak sungguh.

Intan Akma said...

@NoEn
memang mulut manis budak ni

Intan Akma said...

@Deqla manjew
aah...lagipun baru 2 tahun lebih..

Intan Akma said...

@Aziela
kalaulah ada vidoe masa dia ucap tu kak memang sedeh kalau tengok balik hehe...

RamRamCute said...

ala Faris ni sungguh meruntunkan jiwa...ahahaha..macam ni gaya nak marah pun tak jadi ni..

[PCL] said...

cepat je sujuk hati ibu yg marah2 tu ea..MAAF tu suatu ucapan yg 'power' !

Nick Nashram said...

saya punye anak sedara kalo nakal sangat cubit je telinga dia..huhu
sebek tu apa eh??

Intan Akma said...

@[PCL]
betul tu

Intan Akma said...

@Nick Nashram
anak saya kalau pulas telinga dia nanges terus..tapi pukul tak nanges.sebek tu muka hampir-hampir nak nanges..haha..

jaa jaa said...

haha.. comelnya... anak saya kl buat2 berlakon tu, dia tenung je kita.. xde kata pa2...huhu.. tu yg penat berlakon tu...

Ibu Lala said...

Teharu betul klw anak ank ckp camtu kan

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink