Monday, 11 March 2013

FaRiS & UdAnG GaLaH

Ini adalah hasil tangkapan En. Suami
Faris teruja tengok kaki udang ni panjang sangat
Dalam banyak-banyak tangkapan yang sekor ni paling besor
Berat udang ni lebih kurang 300gram
Haha...udang ni dan konco-konco nya dah selamat kitorang kerjakan
Disebabkan kepala udang tu besar sangat sampai aku takut tengok terjojol dalam kuali aku pancung jadi  2 haha...
Nasib la kau...badan pon aku tak tau la aku kerat berapa kasi kecik
Tengok..kaki-kaki sekali aku masak..
Banyak isi die..
Tapi En. Suami la yang makan kaki & kepala tu..aku tak reti@ malas nak asingkan kulit
Haha..bini sape la ni...
;D




5 comments:

Aziela said...

Wahhh...pandainyaaa bini orang tu masak. Nyam...nyam!

Ishh Faris nie memang berani betul. Happy jer muka dia menyakat Amni yer...

RamRamCute said...

sedap lauk tu....

Besarnya udang tu..mesti faris dengan amni heran sebab besar sangat.

Intan Akma said...

@Aziela
hehe..malu i kikiki...faris pon takut2 tu..

Intan Akma said...

@RamRamCute
sedap ke?hehe

Che Rosliza Che Mat said...

besarnya udang galah...

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink