Friday, 8 March 2013

MeNaNg ToPuP RM10

Salam Jumaat semua..
Haaa....nampak tak no. bertuah aku tu..haha..
Nak tau Giveaway ape yang aku join????Klik SINI
Sebenarnya Anis dah lama umumkan pemenang cuma aku je yang tak hengat..
Kebetulan terajin nak tengok GA yang aku da pernah join
Tak sangka pulak tersenarai..haha

Walaupun aku nye handphone guna line, tak pe aku kasik mak aku.. ;D



4 comments:

RamRamCute said...

Tahniah Tahniah... :-)

jaa jaa said...

tahniah... okla tu, ada jugak rezeki utk mak kan..hehe

Farisha Lyssa Farish said...

TAHNIAH :)

Nick Nashram said...

kalo nak bagi top up tu kat saya pun, terima je..hehehe

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink