Wednesday, 13 March 2013

"PaNdAi ShOpPiNg" KaTa PeNgAsUh

Semalam masa aku ambik anak dari rumah pengasuh aku tengok Amni pakai baju baru
Tak dan aku tanya kakak pengasuh pon citer...
Rupanya dia bawak Amni pegi HERO beli barang

Tetiba sampai kat kaunter nak bayar Amni dah siap pegang baju 
So, dia belikan la Amni baju..huhu (segan aku)
Tapi kakak tu kate tak pe tak pe aku pon tak pe lah..ekeke...
Muka tak bersalah lepas "pau" pengasuh
Memang aku perasan kalau jalan-jalan kat area baju-baju Amni ni bukan main dia selak baju-baju yang bersangkut tu ala ala macam nak pilih baju..haha

Adakah ini budak sepesen cam aku????

14 comments:

Farah Waheda Wahid said...

he he he...like mother like daughter...kecik2 dah tunjuk bakat tu dear...

RamRamCute said...

samalah macam mama dia jugak tu...hihihi :-p

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya....akma dah ambik ke header yg akak buat tue...

Intan Akma said...

@Farah Waheda Wahid
maybe hehe..

Intan Akma said...

@RamRamCute
eh ye ke kak ram???haha

Intan Akma said...

@Che Rosliza Che Mat
dah tengok da kak..tapi saya lagi suka header yang lama tu..anyway thanks ;D

izan mama mia said...

anak mak ler tuu hihi

Intan Akma said...

@izan mama mia
haah..saya terima haha

Crew Fathi said...

^_^ Comei... ngeee

Zamani Abe said...

kiranya mmg dia rapat lh dgn pengasuh tu ye

Intan Akma said...

@Crew Fathi
macih..macih..kembang mama die ;D

Intan Akma said...

@Zamani Abe
memang pon..sampai pernah pengasuh cerita dia mimpi saya pindah..nanges2 dia..haha..so memang betul kami nak pindah.maybe next year

Mrs Velentine said...

pandainya amni...bergaya..comel

Aziela said...

Ikut siapalah tu agaknya kan...hahahahhaa

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink