Friday, 23 November 2012

MaMa NaK OnGkOk~~~

Sedang aku berehat-rehat tiba-tiba Faris datang kat aku..

"Mama...mama...Nak ongkok" (sambil tunjuk-tunjuk kepala die)

Ok disebabkan aku seorang mama yang memahami bahasa anak aku (tak macam En. Suami..ekeke) aku pon ambek kan la songkok hitam raye haritu...

Tapi Faris cakap "Ukan...Nak Ongkok...Tu tanak"

Hokey.....naseb baik aku pantas berfikir..kasik kopiah putih die...(memang ade 2 aje pon, dah die tak nak hitam mestila nak yang putih.ekeke..)

Aku intai aje budak sorang tu buat ape...


Alhamdulillah..tak sia-sia aku kasi nama Faris (Yang Alim)



Apelah yang dibaca nye tu...ke main ultraman???konfius haku..


Yang ini lagi konfius...daripada mengadap depan time rukuk boleh ketepi plak...;)


Ke belakang pon bole?? memang die sembahyang 360 darjah la... 

Ni bagi salam kepala sampai terpusing...adik da start mengacau...


Amin....

Tak habes lagi.....Die buat second round siap tukar sejadah die pulak.Ekeke...


Feeling habes anak aku nih..hihihi...

Ni abang tengah marah adik kacau die. Siap jerit lagi "Tepi ar...."
Adik buat derk ajer... Sian abang ;)



2 comments:

Aziela said...

Alahai....cair betul hati tengok Faris nie. Comelnya dia....

intan akma said...

Aziela: Husband sy kalau tengok faris solat mesti die tnye sy time pregnantkn faris dulu perut sy sejuk x????? Erk...tak hengat la pulak ;)

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink