Thursday, 3 January 2013

3 OrAnG BuDaK

Hehe...takde cerita ape pun pagi ni...
Cuma bila tengok kamera terjumpa pulak gambar ni masa kat kampung minggu lepas

Dari kiri: Aadam Faiz (Anak Angah), Faris Amsyar (Anak Aku) & Fatin Suhaila (Anak Along)

Habes tikar nenek korang main jadikan selimut....
Naseb baik adek-adek korang tecik lagi...
Kalau tak beratur lah 6 orang kat situ...
Stress nenek korang...
;)

9 comments:

Aziela said...

siap ada baju berlipat kat sebelah diorang tu. Habislah baju yang dah berlipat tu...hahahahahha

Mimie said...

sbrla tgk gelagat tiga budak nih

Intan Akma said...

@Aziela
memang tak dpt diselamatkan da kak..

Intan Akma said...

@Mimie
memang kene banyak bersabar ;)

Farah Waheda Wahid said...

comellll... tu belum lagi panjang lagi akalnya diaorang tu...he he he...

Mrs Velentine said...

budak2 kalau dh kumpul..mcm2 jadi

QasehnyaRania said...

seronok tgk gelaggat dorang kak :)

Intan Akma said...

@QasehnyaRania
tulah..kadang2 sendiri pon tak caya anak da besar..hehe

izan mama mia said...

hihihi..seronok tgk mereka..tuu

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink