Friday, 21 December 2012

ApA iTu ZAi..Za ZAi..Za ZAi..?????

Kalau ada yang terbaca entry aku sebelum ni
mesti tertanya-tanya kan apekah ZAi..Za ZAi..Za ZAi..?????

Meh aku tepek lagi sekali benda alah tu

Ha.....Jawapannye adalah...

Pernah tengok kan kartun nih...

Aku tak taulah mane satu antara 3 ekor kat atas ni yang dimaksudkan Cikgu Faris tu...
Mesti telur dalam nest tu budak ni rasa macam mata 3 ekor benda alah ni...
Lepas tu plak nest tu penyek ajer...
Yang 3 ekor ni plak kan memang asikla kene tepek je ngan pemukul sampai penyek...
Tapi bagi aku sangat tak bole blahh jawapan anak aku tuh..hehe..



17 comments:

Mrs Velentine said...

ingtalagi katun ni...

Mrs Velentine said...

hahaha...faris faris

Florence Ayum said...

adik lelaki saya suka tngok oggy tu . zoyzoyzoyzoyzoy .. entah apa dah :D

Florence Ayum said...

http://polovin-mylife.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html tagged !

Intan Akma said...

@Mrs Velentine
kan..ntah hape2 la budak nih

Intan Akma said...

@Florence Ayum
hehe..camtu ek ejaan nye..

Che Rosliza Che Mat said...

anak akak suka tgk kartun nie...kikiki

NoEn said...

hehe...suka jugak tgk ogy ni...jahat sangat nyamuk2 tu :p

Tihara said...

saya dah tak layan katun tapi akalu anak buah blk terjoin sekaki :)

Mimie said...

adoila...sbr jela....

Intan Akma said...

@Che Rosliza Che Mat
anak saya suka dengar lagu die jer..hehe

Intan Akma said...

@NoEn
nyamuk ek benda alah tu???bukan lipas??pape je la ek

Intan Akma said...

@Tihara
betul tu

Intan Akma said...

@Mimie
sabar je la ek

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cartoon ni la klu anak saya layan xboleh tukar channel lain dh hehe

Intan Akma said...

@Che Rosliza Che Mat
ni kartun feveret mama die time skolah dulu..ekeke

Intan Akma said...

@Wanieys a.k.a IbuQalief
kalau saya tukar aje..Tapi mesti abang cakap "Ala...." hehe saya buat derk ajer..kejam tak..hihi

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink